tirsdag den 31. maj 2011

Vi prøver lige én gang til!

Hej skønne tøser!

Nu har jeg ikke blogget i lidt over en måned, men i fredags var jeg sammen med min veninde, Thea, og fik pludselig lyst til at prøve én gang til.

Fredag var den hårdeste dag, jeg har haft længe! Det var nemlig 9. klasserne, på min skoles, sidste skoledag, og da jeg snakker rigtig meget med dem, var det virkelig hårdt for mig at sige farvel. Da jeg var i Frankrig, for omkring to måneder siden, græd jeg over at de snart ville forlade mig. I torsdags græd jeg over, at det var dagen efter de skulle forlade mig. Og så i fredags kom den frygtede dag, så. Jeg blev SÅ ked af det og tårerne væltede frem. Det var virkelig hårdt for mig. Efter skole tog jeg dog, med Thea hjem. Vi så noget "Bones" og slappede af, inden vi skulle til klasse tamtam, hvor der skulle spilles rundbold og grilles.
Jeg blev bare så glad, ved synet af en masse lyserøde ting!

To af mine super gode veninder fra 9. klasse, havde lavet en rigtig fin lille gave til mig. Det var en æske, hvor der var tre ringe i, hvor på der stod "love", "faith" og "hope". Så var der en pakke plaster, som et plaster på såret, så var der en slikkepind, tre små skåle med rubber-bands, et digt vi havde fundet sammen, en bamse, der havde fået et kys af dem begge to, en pakke lommeletter med hjerter på, fordi de vidste jeg ville begynde, at græde og et brev fra dem. Jeg blev sååå glad for gaven, og jeg blev virkelig rørt.


Jeg håber på at vende tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar