torsdag den 23. juni 2011

SOMMERFERIE!!

Sådan! Så er det i morgen der er sommerferie, og hold kæft, hvor glæder jeg mig til at kunne sove længere end til klokken 6 hver dag! Men jeg glæder mig ikke til det der med at man ikke skal være sammen med sine venner hver dag - det er trist, og jeg synes ofte sommerferien, bliver for lang. Men i år, tror jeg det er anderledes. Jeg glæder mig ikke specielt meget til at komme i 9. klasse eftersom det er det sidste år, fyldt med terminsprøver, eksamener og hvad ved jeg. Men! Lad os da endelig nyde sommerferien først!
Jeg lægger sommerferien ud, med at tage til Viborg med min familie, hvor vi skal på amerikanertræf, med vores bil. På tirsdag, vælger jeg så og sætte mig ind i en bus, og først stå af halvanden time efter, fordi jeg skal til Nibe - ned til min bedste veninde. Så sover vi, og så onsdag tager vi satmer til Nibe Festival!<3<3<3<3<3.
Min sommerferie har jeg tænkt mig og bruge på at slappe af, være sammen med mine venner og veninder, tage på træf, tage til koncerter, hygge og ja .. nyde livet og det gode vejr!
Jeg skal også i sommerhus med mine to bedste veninder og jeg smutter da også lige hjem til min dejlige veninde, Sascha, og passer på hendes hus sammen med hende :-* Jeg tror det her bliver den bedste sommerferie, jeg nogensinde har haft!!
- Hvad skal I bruge jeres sommerferie på? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar