onsdag den 12. januar 2011

Be there!!

Her til aften, var alle pigerne fra hele 8. årgang, på min skole, til et fordrag. Dette fordrag fik, mig virkelig til, at indse hvor vigtigt det er, at man er der for hinanden - også dem som, man ikke kender særlig godt, og måske ikke kan lide. Det kan måske endda være lettere for den person der har det svært, hvis man ikke kender personen særlig godt, for så bliver man ikke såret på samme måde. Jeg elsker, at være der for ALLE mine venner og veninder! Og jeg prøver, så tit jeg kan, og sige til dem, at jeg ALTID vil være der - no matter what!
Noget af det aller mest vigtige i et venskab, er at man er der for hinanden - hvis det ikke, ér det vigtigste?? Jeg har flere personer, som jeg VED med 110% sikkerhed, de er der for mig, hvis jeg har problemer - blandt andet, min aller bedste ven, mine to aller bedste veninder, min - jeg vil ikke sige, 2. bedste ven, for det lyder plat, men - næst bedste ven så, min støtte veninde, og så har jeg også to andre veninder, som jeg ved jeg kan komme til - og der er ikke noget, jeg værdsætter mere! Og de ved også, at de kan komme til mig :-). 

Vær der for hinanden!! 
- det er vigtigt!!

Denne sang, passer meget godt til emnet. Klik HER for at hører den :-). 

Lååååfe from Christina<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar