onsdag den 5. januar 2011

I love you ..

Her til aften satte min mor og jeg, os til, at se filmen "I love you, Phillip Morris" - og den kan anbefales! Den er med Jim Carrey i hovedrollen. Han spiller, han rigtig familie mand, som lige pludselig finde ud af, at han har levet hele sit liv på en løgn, og springer ud som bøsse. Han laver en masse svindel og ender i fængslet, og dér møder han Phillip. Den er ikke som alle de andre film som, Jim har medvirket i - men med denne film beviser han, at han kan spille alt :-).
I morgen regner jeg med, at sætte "Jackass - Volume 1" på - den regner jeg dog med, at se alene ;-) Jeg elsker "Jackass". Alle de, rent ud sagt, åndssvage ting de laver - man kan vel ikke andet en grine ad det? Jeg var da selvfølgelig også dine, og se "Jackass 3D" med 4 af mine utrolig gode kammerater :-).
"I love you, Phillip Morris." Jeg fik den af,
én af mine to, bedste veninder i julegave. 
"Jackass." En film man altid kan
underholde sig med. 


Har i set nogen film i dag :-)?

Låååfe Christina<3

4 kommentarer:

  1. Kan slet ikke forstå du godt kan lide jackass, jeg synes virkelig det er så ulækkert, men det er så også fordi jeg er ret sart.:):)
    Jeg har ikke set film idag, men igår så jeg "bytte bytte købmand" :p

    //CamillaRumle

    SvarSlet
  2. Hej! (-:
    Tak for din søde komentar på min blog, det gjorde mig rigtig glad. Jeg tror også jeg snart opretter en igen..
    knus♥

    SvarSlet
  3. tak for din kommentar.
    -jo jeg kan godt lide hvad jeg ser så blev lige fast læser. ;-)

    SvarSlet
  4. Camilla: Haha! Jo! Jeg elsker virkelig de film
    :-)! Årh! Den er også bare rigtig god!!
    Christa: Det lyder godt! Det vil jeg glæde mig til :-D!
    Valeria: Tusind tak :-)!

    SvarSlet