søndag den 23. januar 2011

Frankrig!

D. 8. marts skal jeg til Frankrig - og jeg glæder mig, som en sindssyg! Der var en pige fra Frankrig, som bor i den by vi skal besøge, der havde ansøgt mig på Facebook - da jeg så hun kom fra Marseille (som er den by, vi skal besøge/bo i) accepterede jeg med det sammen. Nu har vi sådan skrevet lidt frem og tilbage, og så har jeg fundet ud af, at det er hende jeg skal bo hos! Jeg glæder mig virkelig! Men fordi jeg skal til Frankrig 2 gange og til Berlin, har jeg besluttet mig for, at jeg virkelig ikke må bruge nogle af mine penge .. Så jeg kan ikke købe disse lækre sager :-(!
349 kr. i H&M. 

663,49 kr. fra Asos.com 

173,06 fra Asos.com 
249 kr. i H&M. 

624,94 kr. fra Asos.com
249 kr. i H&M. 


Låååfe from Christina<3

2 kommentarer:

  1. Elsker t-shirten/toppen fra Asos, den er så fed!:)

    //CamillaRumle

    SvarSlet
  2. Jeg er også helt vild med den :-D!!

    SvarSlet