tirsdag den 18. januar 2011

Louis Nielsen - here i come!

Jeg skal et smut ind forbi Louis Nielsen i morgen. Skal lige ind og have taget en synsprøve. Det er ikke fordi, jeg er total blind og slet ikke kan se noget .. Men der er bare nogle ting, sådan langt væk jeg ikke kan se, og som er lidt sløret. F.eks. hvis jeg sidder og ser et eller andet i fjernsynet med undertekster - så kan jeg nogle gange godt føle at, underteksterne bevæger sig, eller sådan ryster og flytter lidt rundt på sig. Men nu må vi se. Det er ikke fordi jeg forventer der er noget galt - overhovedet! Tror aller højest det bliver til noget med nogle læsebriller, eller noget i den stil. Men mine forældre vil gerne lige have det tjekket .. Jeg synes bare det er pinligt, hvis der så slet ikke er noget galt :$ Men vi får at se i morgen .. Tager det som det kommer. Som de jo siger "sku' ha' gået til Louis Nielsen" ;-).

Låååfe from Christina<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar