onsdag den 19. januar 2011

Besøget hos Louis Nielsen ..

..gik egentlig fint. Jeg blev bare MEGA svimmel, fordi man skal kigge igennem, sådan en sjov dims, hvor der kan skiftes mellem styrkerne, og så blev hende damen, bare ved med at skifte og spørge "er det billede et eller to der er skarpets?" og sådan blev hun bare ved og ved, med at skifte mellem styrkerne - så jeg følte bare mit hoved snurrede total meget rundt. Hele dagen, har jeg gået og sagt, at der sikkert ikke er noget, og at det sikkert bare er mig der har overreageret. Men det viste sig så, at jeg er nærsynet, og har -1 på det venstre øje og -1,25 på højre - men det der 25 der, siger ikke så meget. Damen inde i Louis Nielsen, at det var så "høj" en styrke, at hun helt klart ville anbefale briller. Vi snakkede sådan lidt om det, og blev enige om, at jeg lige skulle tænke over om jeg vil have briller, kontaktlinser, eller om jeg bare vil have læsebriller til at starte med. Jeg har så besluttet mig, for at få et bare læsebrille, som jeg har tænkt mig, at bruge når jeg skal have timer oppe i skolen, når jeg skal se film, når jeg sidder ved computeren, skal læse, og sådanne ting. Så skal jeg gå med dem, efter behov, i en uge til 14 dage, og så må vi lige se hvordan det er gået og så videre, og så tager vi den der fra :-). Vi kunne dog ikke finde nogle briller, så min mor og jeg tager ind til Storcenteret på fredag, og finder nogen der - I skal nok få billeder :-).

Hvad har I, ellers brugt jeres dag på :-)?

Lååfe from Christina<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar