mandag den 10. januar 2011

Nyt værelse!

Jeg skal snart have, nyt værelse, så jeg vil vildt gerne, have en dejlig stor lænestol, som man kan krølle sig, sammen i. Jeg har fundet to dejlige stole på nettet. De er begge hyggelige, og charmerende på hver sin måde - men det er bare ikke på nettet den skal findes. I den by jeg bor i, er der også en genbrugsforretning - dér skal den perfekte stol findes. Jeg glæder mig vildt meget til, at få nyt værelse og mindst lige så meget til, at få min stol :-)
Den er bare så smuk!
Denne lækre sag, kan fåes til den bette sum
af bare 200 kr. - i vanløse ..

2 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud - kan godt lide det der lidt antike og gammeldags look (-:

    SvarSlet
  2. Det er også det jeg er helt vild med! Jeg håber jeg finder en stol meget lignede, disse stole :-)

    SvarSlet