torsdag den 6. januar 2011

Underlig og ubrugelig viden om mig :-D

Mine gode veninder satte den her på deres blog, og det synes jeg var meget sjovt, så jeg ville da også lige prøve den :-). Btw. klik HER og HER hvis du vil se mine veninders blogge.


(x) = ja
ingenting = nej
(/) = på en måde/lidt




(x) Taget den her fra en anden. Thea og Charlotte. 
( ) Røget en cigar. Og vil heller ALDRIG!
( ) Været høj af stoffer NEVER!
( ) Haft eller har bøjle.
(x) Kysset med en af samme køn.
( ) Blive fyret fra arbejde.
( ) Sagt op fra et arbejde
(x) Været i slagsmål. Dog ikke noget alvorligt ..
(x) Været væk hjemmefra uden forældre i mere end 1 uge.
(x) Haft følelser for en person, men ikke gengældt
( ) Været arresteret
( ) Flirtet med en fremmed person
( ) Været på blind date
( ) Har linser
(x) Løjet for en ven.
( ) Været forelsket i en lærer
(x) Har/har haft en kat
( ) Gået en klasse om
( ) Set nogen dø
( ) Været i Canada
(x) Drømmer/drømt om flytte til KBH. Det gør jeg tit!
(x) Fløjet.
( ) Spyttet i en bar
( ) Set en del af mig selv brænde. Tror jeg faktisk ikke ..
(x) Været til koncert.
( ) Spist sushi. Nej, men kunne godt tænke mig det! Fik det tilbudt på et tidspunkt, men turde ikke :$
( ) Kørt snowboard.
( ) Været voldsom behandlet. Det kommer helt an på, hvad der menes med 'behandlet voldsomt'.. Hvis det er sådan 'slåsset' oppe i skolen-noget, så har jeg, men ALDRIG af mine forældre eller en voksen. NEVER!!
(x) Spist medicin. Har tit været syg, da jeg har et meget dårligt immunforsvar..
(x) Elsker eller holder af nogle lige nu.
(x) Lavet en sneengel.
( ) Holdt et te-party
(x) Bygget et sandslot. Børnehave længe leve!
(x) Hoppet i vandpøl.
(x) Hoppet i sjippetov. 0-1. klasse, og så igen i 4 til 5-6. klasse :-)
( ) Spist hundekød. Kunne jeg ALDRIG drømme om, da jeg selv har hund! Og har haft det i mange år.
(x) Fusket når du har spillet et spil. Ups :$
(x) Været ensom.
(/) Sovet i skolen/arbejdet. Jeg har faldt en lille smule i søvn, oppe i skolen - men hallo! Det var altså ikke den mest spændende film!
( ) Anvendt et falsk id
(x) Kigget på solnedgang.
(x) Rørt en orm.
(/) Sovet under stjernehimmel. Altså jeg har sovet ude på en terrasse. 
(x) Blive kildet. 
(x) Blive misforstået. Masser af gange! Folk har det med at misforstå mig.  
(/) Taget dig af et lam/rådyr/fugleunge eller andet slags. Jeg har taget mig, af en kat, der var løbet hjemme fra - jeg gav den mad og vand .. dagen efter var den væk igen -.-
(x) Vundet i en konkurrence. Karaoke-konkurrence, til en venindes fødselsdag :-)
(x) Gået/kørt overfor rødt. Crime rider!!
( ) Været udvidst fra en skole
(/) Været indblandet i en bilulykke. På en måde .. altså der var en bil der kørte ind i siden af den, hvor min højgravide mor, far, højgravide tante og onkel sad. Bilen ramte den side hvor min mor sad, men der var ingen af dem der kom til skade - heller ikke mig, som var inde i min mors mave :-D!
(x) Haft krampe i en del af kroppen. 
(x) Kendt dig selv som en udstødt fx spist 1 liter is på en nat. Jeg ELSKER altså virkelig bare is!!
( ) Danset i måneskin
(x) Hadet/hader dit udseende. Har vi ikke alle det?
( ) Været indlagt på sygehuset
( ) Været vidne til tyveri
( ) Solgt dit hjerte til din eneste ene
( ) Været/ er besat af lister
(x) Gået i bare tæer i maling. Igen - børnehaven længe leve!
( ) Været fortabt
(x) Været på andre sider af landet.
(x) Svømmet i havet
(x) Har følt du var ved at dø. Var ved at drukne i Tyrkiet..
( ) Røget pibe
(x) Grædt til du faldt i søvn. Det gjorde jeg i 14 dage til 1 måned efter min oldemors død :-( Har gjort det mange gange, da jeg er en MEGET følsom pige.
( ) Har leget politi og røvere
(x) Sunget karaoke. Og jeg sucks - BIGTIME!
(x) Har betalt mad for kun en mønt.
(x) Gjort noget mod dig selv som du ikke burde have gjort.
(x) Fanget et snefnug på tungen. Det lykkedes mig endelig her i vinters!!
(x) Følt sig svigtet.
( ) Danset regndans
( ) Skrevet et brev til julemanden. Det tror jeg faktisk ALDRIG jeg har gjort :-O!
(x) Kigget på solnedgang sammen med nogle du kan lide. Har altid været meget glad for min familie!
(x) Blæst sæbebobler.
(/) Gået til svømning. Med skolen.
( ) Lavet bål på en strand.
( ) Sagt nej til fest. Det ved jeg faktisk ikke??
(x) Løbet på rulleskøjter. Jeg ved ikke om man kan kalde det 'løbe på rulleskøjter', når man tilbringer det meste af tiden, på jorden -.-'
(x) Båret perler
( ) Hoppet fra en bro
(x) Spist hunde/kattemad. Hundemad - don't try it!
( ) Sagt til en fremmed at du elsker hende/ham
( ) Kysset en frø
(x) Sunget i badet. Det er hyyyygeligt :-D!
(x) Båret en sort kjole. Tjek!!
(x) Drømt om at gifte dig med nogen. Girly .. i know ;-)
( ) Haft lyserødt hår
(/) Limet din hånd fast i et eller andet. Mine fingre har været limet sammen, mange gange :-)!
(x) Brændt tungen ALT for tit! Det gør så ondt :-(!
( ) Kysset en fisk
( ) Været cheerleader
(x) Har set Titanic mindst 11 gange. MINDST 50 gange!!
(x) Siddet på et tag. Tup'yup - god udsigt. 
(x) Skreget til du ikke kunne få mere luft. Jeg kan godt blive lidt hidsig nogle gange :$
( ) Bygget en vogn
(/) Snakket i telefon i mere end seks timer i træk. Hvis skype gælder som en telefon - så ja! Hvis ikke - så nej..
(x) Slået en edderkop ihjel. De skal bare dø!
(x) Blevet bestjålet. Tror muligvis jeg har fået stjålet 100 kr. fra min pung i onsdags (i går). 
(x) Været i udlandet. Tyrkiet! Og Sverige - men det tæller ikke helt som udlandet, siger min familei. I år venter Frankrig, Tyskland, og muligvis Tyrkiet igen :-D!
( ) Fået 00 i et fag.
(x) Været oppe hele natten. Det har jeg tit! Jeg ELSKER det! Det er så hyggeligt!!
(x) Optrådt på en scene. Med det skønne kor - og så lavede vi MGP i 5. klasse tror jeg det var - jeg var danser og kor sanger ;-)
( ) Læst et helt leksikon
(x) Savner/savnet en person. Alt for tit :-(!
(x) Bællet 1 liter kakaomælk. Oh yiir! ELSKER KAKAO!
(/) Sovet til en film i biografen. Faldt lidt i søvn, da jeg var inde og se "Avatar" - dog kun omkring et minut. Ikke fordi den var dårlig - jeg ved faktisk ikke hvorfor, for jeg var heller ikke speciel træt??
( ) Været udenfor europa. Vil forfærdelig gerne til U.S.A.
(x) Krammet en af det modsatte køn. Der er ikke noget skønnere end et dejligt kram!
(/) Kysset en af modsat køn. Gælder det, hvis det er ham der kysser dig?
(x) Spist en pakke tyggegummi på én gang. Ork ja!
(x) Levet i nuet.
(x) Klippet mit hår selv. Studsede selv mit pandehår, på et tidspunkt.
( ) Spist gul sne
( ) Elsket at høre dansk top pop.

Hvis der er noget i undre jer over, skal i ikke være bange for, at spørge :-).

Låååfe from Christina<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar