tirsdag den 4. januar 2011

Tidligt i skole ..

Lige pt. sidder jeg oppe i skolen, og keeder mig! Vi skal først møde klokken 9.55 idag - hvilket er GUUUDE! Men da jeg er ret doven, og ikke gad cykle op til bussen, og så tage bussen, valgte jeg, at blive kørt samtidig med min lille søster, som skal i DUS et stykke tid før jeg skal møde i skole.. Så jeg sidder helt alene, i et tomt klasselokale, og venter på, at der kommer nogle af mine klassekamerater, eller den anden 8. klasse får frikvarter så jeg kan snakke med dem ;-)
Hvornår skulle i møde i dag :-)?

Låååfe from Christina<3

2 kommentarer:

  1. Jeg skulle møde til normal tid. 08:10 :):)

    SvarSlet
  2. Hehe, okay :-)
    Vi er så heldige i min klasse, at en af vores lærer, er i Australien, og der kan ikke komme en vikar, før om tre uger - så i tre uger, skal vi slet ikke møde klokken 8! Det er bare skønt :-)!

    SvarSlet