mandag den 17. januar 2011

KC Beauty og shoppetur med baben

Jeg var lige et smut i byen med en veninde i dag. Da jeg fik et gavekort til h&m på 400 kr. af min far i julegave, skulle jeg selvfølgelig der ind, og kigge. Jeg kom ud igen med en hvid lækker trøje, en strop-trøje, til at have der inden under, og 2 smukke ringe :-). Efter et smut i byen, skulle vi ind i Shoppen i Aalborg, til KC Beauty - som er en skønhedsalon agtig ting. Der inde fik vi vores hænder dyppet i sådan noget sjovt stads, der lignede stearin når det kom på hænderne, og det gjorde hænderne helt vildt bløde, og det var også godt for ledene, og fik hænderne til at se yngre ud. Så kunne vi lægge neglelak og øjenskygge :-). Det var vildt hyggeligt, og vi var nogle piger fra min klasse, nogle piger fra min parallel klasse og 2 piger fra 9. klasse. Det var super hyggeligt, og klart noget jeg ville gøre igen :-)
Ring fra H&M - 40 kr. 

Ring fra H&M - 40 kr. 
Har i prøvet noget ligende :-)?



Trøje fra H&M - 99,95 kr. 
Låååfe from Christina<3

4 kommentarer:

  1. Tusind tak! Jeg er også bare vildt glad for det :-)!
    Den første ring koster dog kun 24,95 kr. :-)

    SvarSlet
  2. Hejsa!
    Du var fast læser af min gamle blog 'Christa 97' og jeg er frisk på at blogge igen, så hvis du er intresseret så kig her forbi:
    http://krolleklummen.blogspot.com/

    knus ♥

    SvarSlet
  3. Årh! Det lyder sørme godt :-D! Selvfølgelig kigger jeg forbi, og bliver fast læser :-=

    SvarSlet